| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006 年 5 月 28 日 星期日
哈哈  |
|
今日同呀媽去飲茶...塔k巴去8號過明星...一落車就見到ra==佢係咁林日朗...林日朗...咁叫我-口-" 我都o左咀......我呀媽問我個女仔係邊個??點解咁矮??...好搞笑...我話係同班同學...飲完茶就同完美.呀軍去左昌仔屋企打牌...呀軍好白癡...係咁輸$$...哈哈...我就係咁贏佢$$ 打完牌番屋企一陣...又出左去打機...打完機去昌仔坐左陣...跟住就番運頭同呀哥d fd坐左陣就番屋企...zzZZzzzz.....
 |
| 刊登時間︰2006-05-28 03:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|