2010年12月4日
今日班會bbq
去到個到好次火災錦-_-
未去入去就見到d煙-_-
又熱 雖然係冬天
燒完之後
班主任迫人行山-_-
成班一齊行
行到想死
cc同jose都係到
行行下cc唔見左-_-

之後落山-_-
我 jose kula vk 光明 榮
搭車返去個時講鬼故
一返到宿舍即沖涼
之後同tc @ 虫去殺利亞食野
傻仔

2010年12月11日
返左hk
出街wif 丁@kary
去左on na到食
之後去左行嘉成
點知走既時候-_-
我係門口踩左落個釘到:(
插左入鞋底-_-
吉到我
之後單腳彈去次所
係嘉成彈去千色
成條街望住:(
之後去到千色
要落一層
個電梯停左
damn!
彈到落去
腳都卑埋
之後食糖水
2010年12月12日
去左契媽屋企食飯
睇我最中意個d爆血戲哈哈
睇維多利亞一號
2010年12月18日
16號個時同jose cc 杰 俊溜完冰
18再同kary去
哈哈 望著佢仆XD
好慘:(
之後落左mk
2010年12月25日
同豹 大白鯊 卧虎 加埋我藏龍
4丁油去睇婚前試愛
2010年12月26日
返上去
過過下關
排緊隊-_-
見到隔離條油好熟口面
竟然係hugo
2010年12月31日
返左hk
同kary pinky 奇弟弟
出左tst倒數
交換禮物^_^
係半島門口倒數

|