1年啦又
今年係大6過:D
前一晚
TC陪我去按腳
一齊夜歸
按到過左12點
生日啦我
之後按完返宿舍
佢鎖左門去左巡
我冇宿舍入-_-
坐係地下等-_-
等左陣之後佢落左黎開門
訓醒又返學
之後晏就4點幾
訓個晏教
美個容
之後玩陣電腦
開始整野出街
HEHE
ME TC 虫 靜 君
THX
去左小肥羊打邊爐
打打下靜條仔都黎左
之後有蛋糕
之後一落樓 有隻狗比車6過 OMG
之後返宿舍
送君走
之後佢同我講
OH 就冇熱水
一睇錶 11:26
OH 4MINS LEFT
跑
之後洗洗下頭 冇水
好次功夫錦-_-
之後玩電腦:D:D
HAPPY HAPPY^_^
|