今日同BEN DER 去2樓飲酒 andy都黎左 係上面開左支酒 個到有活動 玩潑水 哈 笑死 仲玩埋答錯問題要食CREAM 仲撞到31號倒數個個人 哈 同佢玩左好耐 BEN DER 以為我溝佢 哈哈哈 之後開始累 唔飲LU 坐係到傾計算 之後6點半走 8點幾先返到屋企 SO SAD 但係玩得好開心 HAHA