今日訓醒 第一下望鐘 3:45pm wtf 之後落床汁野返香港:o:o 咩都冇食 仲差d趕唔切搭嫁巴士 飛奔過馬會 點知係嫁車遲:@:@ 9點幾先到mk 之後食一壽司 等到11點入到 餓死:o:o 入去食早餐 之後睇戲 幾悶:o 搭車回家 電話冇曬電 sad