琴晚jeeic生日p 本生唔去 但又比呀靖氹左落bar-_- 去左wave 成班落舞池玩 好累 之後玩到2點幾 轉場去nova-0- 累到嘔 之後走個時係門口企左好耐 呀靖比鬼佬搞hahaha 之後我同呀靖一嫁車 返左m記食早餐 之後行返宿舍 2個腳受傷t_t 點知行行下落雨 真係oh shit 訓醒之後 呀一同呀冬話落去食野 我叫呀冬幫我買牛丸面 之後呀一好心叫佢幫我加辣醬 點知佢加左茄汁 wtf:( 為左姐住d茄汁 佢加左好多好多辣醬-_- 變左酸辣牛丸面:(