今日要去朗豪坊到幫手TAKE貨 /_\SOSAD 好彩返B 但差D遲到:O 同alvin一齊返 係樓下撞到哈 一齊差D遲 個場勁靜 我一個企曬B位女裝:O 之後又企FIT 食飯 之後開始入倉TAKE 勁多野/_\ 之後8點幾個時迫我地放TEA 因為太多人太少客-_- 之後take到11點半 我地走先 之後同ALVIN買左M記上車食 聽日返早 真係SOSAD