今日校慶,,無聊0w0a
一日就要番學校幫手整野食
我地整三文治,,,
整得超樣衰囉-_-v
勁多牛油xDD
邊個買左話我知,,哈哈
去左雞雞佢地個攤位玩..
搶左好多隻公仔=w=+
4隻都係細既xDD
頒獎..忠社大勝.yeah!!
之後同囝囝佢地去屯市睇201......(閱讀全文)
今天很不爽!