今朝7點1起左身'''=]
今日冇人陪我返學牙-3-''M巾話吾想設喎'''''{無奈*}
所以自己返/\/\*''飛的''Xdddd*;)
返到學校已經7:55了''''返課室坐一陣已經打鐘nA'''''>0<*
上堂系甘sMs''''今日好乖乖甘上堂=]/\/\*xd"@@"
放左學之後同牙珊&牙關放.....
呼''''''成個荃灣行哂!呵呵=*}"