我最近唔知點解喜歡ken既歌
可能我近排冇咩歌好聽啦
我發覺原來ken既歌都既好聽的
例如:妳是我的介(唔識打個個介字)指..彌敦道..苦行憎..目前等等
哈哈....
我今日買YES..
有我喜歡既棒棒堂..仲有我欣賞既洪卓立[立立]..^^
可惜冇9美眉啦...
不過唔緊要啦
我今日返大陸會買好多好多佢地既野...
好開心呀!!!@@
好啦..我唔打啦
下次在打啦...等我吧!!!