哎..
尋日家長日..我去到學校既課室既時候..
怎然之間唔想入課室
不過冇得唔入啦
過左20分鍾度..
我就出返嚟啦
我心諗"死啦..我ENGLISH"好差呀?
點算好呀?我又心諗"點解我MAR反而會合格既4?"
不過算啦!!!
我下學期一定要攞到10名以耐呀!
希望你地支持我啦!!
在此謝了`