掃街..>>
今日同迪奇,,去左行街街
我地坐左一陣諗下邊,,
但係此終都係去M.k
可能有野食食食食食啦,,kaka
行左去搭81,,
搭車x999
到左lu>><
去左行旺中中中中中....>>又去左新之城
買野食,,糖糖..同個個xxyz,,
行左一陣,,就落左街個到,,
<<掃街>>..嘩,,超正牙,,
哈哈>>
又行左一陣
行x999
跟住搭車,,>>81返禾輋
去坐左一陣,,就返屋企
TodAy,,Happy>>}}
去睇死神再3來了
今日同迪奇.BOBO.小謀哥>>去左睇
<<死神再3來了>>都唔係好恐怖..
但係就好核凸><
我地睇完就各自各走
BOBO同小謀哥去左行街街
我同迪奇就返禾輋坐
坐到..6點幾就返屋企