今朝返返返返學-w-"
上左2堂英文有個exam"...
之後落去影相相*0*"
好搞笑-0-"我地d女仔話d男仔選港男XD"卡卡,,,
影左第1相-3-"有條友暈左-口-
"唉"左落楊詠x到-0-"[係,,到e道..講d佢既野先-w-"...佢係中2...-V-]
影左勁多張-口-pk"..
跟住有老師睇堂好靜-口-"...
得幾個答問題\~/"
我有舉腳嫁...`佢唔叫我"
之後食飯落去當值....
上到黎特登行第2邊..點知見到張主任!!
佢叫我地除冷衫.....叫家長黎拎!!,,
=3=勁無奈...
之後第3個小息小哂我地6b d女仔留底..
係到屌鳩我地`!車...
著冷衫刀唔俾\~/"又話我d陰..
我整起左嫁啦...."好彩=w="
之後xx清俾佢話好多野..
又話黑底-3-"手冊刀冇,,,光明正大咁睇yes"..著冷衫,,裙唔夠長..=3=
慘!!!"
________________________________________________
e+好憎某某人"...
你唔好以為自己好巴閉先得嫁..`
矮妹....食屎啦/~\"[雖然我唔係好高...不過高過你咁囉...仲要大過我`糗糗!]
/~\我高嵐講過既野係唔會唔記得...
我唔會再同佢玩~哼哼...
唔係小器既問題....係原則-~-
死炒蟹"我+下話你牙....明串你na..唔妥嗎?!
串返禾丫笨柒....死笨柒!!"
做錯就拖埋d fd落水..."佢刀有啦"
最最最憎咁既人.."
自己認左佢咪算囉`cheap精!!..
冇義氣/~\黑人憎...
不過.....呵呵XD
我唸睇到e到大家刀知我講緊乜水啦`!
----------------------------------------------------
奶媽我天日同你坐*0*
我要飲奶奶嫁>w<
----------------------------------------------------
天日考試啦....畢業試....最後一次可以係學校考試><"
好好好好好掛掛掛掛掛掛住住住住住住住dddddd fdfdfdfdfdfd嫁嫁嫁...
唔包括果條pk/∼\ |