琴日義芳走左啦∼雖然好唔拾得
希望明年今日可以再一齊玩過啦-
今日7點半起身-差d遲到 好彩最後一班車剛剛到tim~
今日個d堂大部分自修。悶到-- 。悶左成堂 又俾馬進杰吵醒
真系想打佢tim..不過最後無打到 。
5:30去左cut頭髮..真系cut得好鬼短-.- 都好嘅
新發型。聽日唔洗返學校 。星期五考英文 ! 唔知溫唔溫書好呢-.-溫黎都唔識咖啦^^
留commnett-0-