今日訓訓下...
我吾知邊個打比我...
差d爆粗...
原來系佢..
仲以為自已發緊夢../.\
跟住聽完又訓左...
起身玩希望..
用左windows...
佢同我講佢玩到><
爆開心...><!!!
諗住叫人佢可以升快d...
點知差距太大啦...
哎....
佢果句...
"你去玩啦..聽日我慢慢試"...
好心痛.../.\
算啦...
自已升自己..
比佢自已慢慢試...
如果你有咩吾明就問我啦....
同埋"
有咩需要..我會幫你
口口聲聲話吾再搵佢..
點知又系控制吾到....
哎....
琴日d眼水系咁流- -
牙媽以為我病...
系咁叫我食藥...= =
跟住我好大聲話冇事~~
嘈到擦天....
又比佢話嫁吾出又點又剩- -
好煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
d惡夢好恐怖...
最好既朋友...
可以殺我???
愈黎愈恐怖....
以為點過...
|