今日反到去,,,
又話操場點名..
妖~~
又要爬上classroom~!!!
正pk~!!
反到去~"~
冇幾耐又落去...
落到去...
救命..
彩排...
好難頂><
都冇人show啦~~
系到吹水...
呵...
吹吹下冇吹..
都吾知自己系到做乜牙...
~"~悶到牙媽都吾認得...
每隔一陣睇下sms...
冇反應...
哎...
跟住系到悶..
又話10點半放..
凸!!!!11點半先放...
妖你~~你彩排關我乜事~~!!!
煩!!!
一放...
再睇..
都系冇t^t
反到屋企就打左呢個日記><
等..
等...等...
快d回我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|