~永遠愉快地過每一天~
LoVeYoU_kiki
暱稱: 哲哲
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好happy既一日
2009-10-09
分班啦...
我最後對form 2 既感想...
成績表派了...
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 131
今日人氣: 0
累積人氣: 919
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


2009-04-07 分類: 未分類

我又睇完一本小說啦~嘻~

今朝同依沙搞埋個DT project..

聽日繼續啦..我們要加油牙!依沙~

之於去XX的事..

就延期或者唔去...

因為後日姑媽會來...

而且我要做埋功課先....

又要溫書喎...

唉.....好多野做

不過...

好期待姑媽的到來..^^

2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


2009-04-06 分類: 未分類

好悶~好悶~牙~

放假就係咁悶又漫長....

你們都了解我的性格吧...

要我整天留在房間內溫習的話....

我will當場die俾你睇!!!

so...我呢...就梗係呢...放松自已嘛..

嘻嘻...我有得追番我之前放低左好耐的小說啦..!!!

哈~哈~哈~

但係假期真係超爆悶的...t^t

 

2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


我變得冷漠無情嗎? 分類: 未分類

琴日唔係屋企....

所以無打qooza...

今日我屋企人....

無啦啦同我講.....

話我變得很無情..

我個時第一時間諗:

我變得無情??

係咩?

定係因為個次吵架時...( 姐係``我到極限了..'' 個次 )

我竟然夠膽唔理佢地足足成日咁耐......所以我無情...?

(因為以前我一同佢地吵架...就即刻講sorry...)

我如果真係變得無情....

咁點算好?

 

 

2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


2009-04-01 分類: 未分類

今日簡短地說...

我的心情不太好..

首先係PE堂...

本來都無咁大的影響力...

但係因為要前滾翻....

唉....算了...

盡我的能力吧..

這是我唯一能做的...對嗎?

跟住應該好開心的...

但放學打排球個陣...

無頓頓俾人鬧...

仲要話我地成日打到佢地班高from...

咁無人叫你係個度練跳舞架!!!

你企得係個度..

就預左俾我地尐球打親架啦!!!

打波唔用力...點叫打波呀?!

成日兒為自已係高from就大哂...

哼!!!

你地走著瞧吧!!!!

 

好啦...

今日加多個特別板...

復活節快樂!!!  TO EVERYONE !!!

2009 年 3 月 29 日  星期日   雨天


我到極限了... 分類: 未分類

自從琴日同佢地吵架後...

我一直都無再出聲..

直到今日我牙爺問我做咩唔理佢地..

又唔出聲之後...

我先勉強講左一兩句...

唔開心邊有咁易好番架??

你地仲要明知故問..!!!

不過算啦...

我本來諗住應該無事架啦...

點知....

有人挑戰我的極限!!! (佢係咪想我死俾佢睇先開心???)

跟住....我就真係好像小爾的gag所講咁...

boom!!!! 爆左....

我終於一次過把在心中多次的不滿....爆哂出來了!!!!!

爆完後....

雖然淚痕滿面.....再加面容扭曲....

但係個心情就好番好多啦!!!!!!

亦都因此而和解了!!!

最後...^^

我真係好多謝你地咁支持我....

有你地呢班best friend果然係我的幸運!!!