今日..
留左係學校溫書...
但好似溫唔到d 咩咁...
點算好呢....
多謝你地..教我數學...
但我數學都有機會會死...
班 kai 子 係到玩 "馬嬲腸球"..
kai 到爆...
飛飛你好野...我會記住你.....
可以扮咩都睇唔到 lo...
...................................................