| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 15 日 星期三  |
| 2008-10-15 |
分類: 未分類 |
今日..
第1堂係視藝....
整個d圖章..
好難整 xdd..
整到好辛苦呀....我又唔夠力....整出黎冇色...
搞到放學又要去,整...整到4:45...
and than 要去家政室...
家政室有1個同學整到手...
留左好多血....驚..
我地整到6:30先返屋企.....
好夜呀....
聽日第3節要測maths..
要加油吖...
|
| 出口時間:2008-10-15 08:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 77 | » |
|