|
|
都好內冇打啦~
家中的p女去了小雪的家~(love
中5了 !!! 好想大叫 好辛苦呀!~
有一天因為辛苦到自己都喊了 !!!
我家姐睇到我喊都問我咩事~
但係我講唔出~
這個中5我仲可以做到d咩 ???
家人的心都放在我身上~~
就連坐在我身邊我人都知我好大壓力 !!
我的壓力來自一個朋友 . 家人 .同家姐~
我係知道家姐有吸食毒品 !!!
但我我唔知可唔可以同家人講~
我好怕佢地嘈會再次講一句 " 離婚 "
我怕我真係接受唔到~
我買左兩樣好貴既野比自己 ........
其實我買黎是想自己開心些 !!!!
但是原來你唔可以嫁~
一個係p女 一個係gel甲機~
這兩樣都比我花了過千買回來 !!!!
但我現在好擔心家姐~~
她每次分手都唔會吸毒 !!!!
但今次唔同了~
這個人令我家姐做錯了事~
我現在個人好唔知點好~
但我感覺到個心在流血 ...........
我好心痛家姐~
中5 . 家人 . 一個朋友的壓力......以經令我好大辛苦了 !!!!!!
|
 發表時間:2009-12-16 11:57 PM 
|
|
|
有一天姐姐叫我找個男朋友....
但我同佢講~我唔要找男朋友~
而家的男仔都是不好的人~而家的男生是要女生疼...
我不喜愛這麼的男生~女生是要比人疼的~
而不是女生去疼男生~所以我唔會再找男朋友~
明天要上學~我唔想上學~
為什麼學校的朋友関係是這麼煩?
現在儲金中~
我要學gel甲~
買lolita~
買好多好多野~
哈哈~
|
 發表時間:2009-10-30 09:12 PM 
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|