* D o l l *((小御))
 
 
 
**"偷相者"是壞人冇人性的...男的冇女友....女的冇男友...**  
 
 
 2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天
 
 
    2009-12-16 鬱悶    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

都好內冇打啦~

家中的p女去了小雪的家~(love

中5了 !!!    好想大叫   好辛苦呀!~

有一天因為辛苦到自己都喊了 !!!

我家姐睇到我喊都問我咩事~

但係我講唔出~

這個中5我仲可以做到d咩 ???

家人的心都放在我身上~~

就連坐在我身邊我人都知我好大壓力 !!

我的壓力來自一個朋友 . 家人 .同家姐~

我係知道家姐有吸食毒品 !!!

但我我唔知可唔可以同家人講~

我好怕佢地嘈會再次講一句 " 離婚 "

我怕我真係接受唔到~

我買左兩樣好貴既野比自己 ........

其實我買黎是想自己開心些 !!!!

但是原來你唔可以嫁~

一個係p女    一個係gel甲機~

這兩樣都比我花了過千買回來  !!!!

但我現在好擔心家姐~~

她每次分手都唔會吸毒 !!!!

但今次唔同了~

這個人令我家姐做錯了事~

我現在個人好唔知點好~

但我感覺到個心在流血 ...........

我好心痛家姐~

中5 . 家人 . 一個朋友的壓力......以經令我好大辛苦了 !!!!!!

        發表時間:2009-12-16 11:57 PM      
 
 
 
 
 
 2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天
 
 
    2009-10-30     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

有一天姐姐叫我找個男朋友....

但我同佢講~我唔要找男朋友~

而家的男仔都是不好的人~而家的男生是要女生疼...

我不喜愛這麼的男生~女生是要比人疼的~

而不是女生去疼男生~所以我唔會再找男朋友~

明天要上學~我唔想上學~

為什麼學校的朋友関係是這麼煩?

 

 

 

 

現在儲金中~

我要學gel甲~

買lolita~

買好多好多野~

哈哈~

 

 

        發表時間:2009-10-30 09:12 PM