4個月啦好老婆. 不過發生左一件好吾開心GA事只可以陪一陣老婆 對吾住牙老婆 我都吾想嫁
不過同老婆都玩得好開心 冇啦啦又見到老婆D朋友 嬲牙 次次都係咁 都吾知係咪約定
不過算啦 我都吾會怪佢!!! 就黎情人節 老婆吾知送咩比我呢!!!$$吾重要 最緊要係心意牙!!!HAHA
希望最近發生GA事可以冇事啦 平平安安過新年同情人節
祝大家新年快樂 情人節快樂!!!!
留個CM啦