2008 年 2 月 8 日 星期五  |
| 2008-02-08 |
分類: 未分類 |
又講!!!
今朝同屋企人去左沙田行,,
去到宜傢家私,,
我地就行行行,,
行,,
行...
買左好多野呀!!
阿爸又話呢個新年唔買野,,
最後又買左咁多野,,
真係唔去好過去!!
足足行左3粒鐘呀!!!
累死喇...
|
| 發表時間:2008-02-08 04:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留個cM喇,,唔該 |
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
| 2008-02-08 |
分類: 未分類 |
琴日去左同阿姨,表哥,家姐睇戲,,
雖然好好笑,,
但係我都冇笑到!!
睇完戲之後,,
就一齊食飯!!!
淨係食一碗湯飯,,
一隻小籠包,,
同兩條九吐魚,,
都飽到乜咁,,
阿姨話想去冒險樂園玩,,
但係又捻過已經9點幾,,
都係返屋企喇!!
返到屋企之後又見到部NDS,,
好想玩呀!!!
最後玩左半粒鐘!!
11點8喇!!
好累呀!!
達左上床就好快訓左喇!!
4點幾個時,,
個fd突然打俾我,,
聽左電話...
佢喊住咁同我講,,
「佢飛左我呀...」
我同佢傾左九個字島,,
我真係頂唔順,,
同佢講左88之後,,
我已經有咁快得咁快訓左喇!! |
| 發表時間:2008-02-08 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留個cM喇,,唔該 |
2008 年 2 月 7 日 星期四  |
| 2008-02-07 |
分類: 未分類 |
琴日去左行年宵,,
幾開心喇!!!
阿妹買左四份禮物送俾自己,,
不過要幫佢儸一個就勉強D喇!!!
七點幾,,
出到旺角之後,,
見到唔係好多人,,
就同阿媽講落去年宵市場到行...
返屋企之後,,成一點先訓!!! |
| 發表時間:2008-02-07 11:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留個cM喇,,唔該 |
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
| 2008-02-05 |
分類: 未分類 |
頭先幫小玲姐姐打完份芝士蛋糕食譜,
用左30分鐘打!!
佢話聽日我上佢堂個時俾佢,,
佢魏左我好耐,,
我先肯幫佢打炸!!
今日返左學校練波,,
練練下又落雨,,
李思慧就話係canteen練,,
最慘既係,,
練完波之後要上去502搵人,,
好彩唔係我自己一個上去,,
重可以搭電梯上去,,
唔洗行樓梯!!
Riko陪左我上去,,
我緊係要陪返佢喇!!
我地去左7仔食野,,
之後就返左屋企喇!!
阿妹病得好犀利呀,,
我都冇見過佢咁辛苦!!
佢又咳到出血,,
又講唔到野...
希望佢快D好番!!
佢病左,,
屋企靜晒,,
好唔慣呀...... |
| 發表時間:2008-02-05 10:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留個cM喇,,唔該 |
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
| 2008-02-03 |
分類: 未分類 |
今日一開e-mail黎睇,,
第一個反應係...
想死..
我都好想知點解,,
點解放假都要返學校打排球,,,
想訓耐D都唔得!!
有時,,
覺得...
受左小小傷,,
好快就會冇事,,
但係倒頭來,,
先發覺,,
受傷受得最多個個係自已,,
曾經同自已講,,
「加油呀...」...
我知界手係冇用!!
但係我怕我一世都改唔到呢個習慣...... |
| 發表時間:2008-02-03 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留個cM喇,,唔該 |
2008 年 1 月 30 日 星期三  |
| 家長日喇!! |
分類: 未分類 |
2月2家長日喇,,
好驚老師係我背後講我壞話呀!!!
不過,,好彩個日我返小學個陸運會幫手,,
唔洗俾人鬧!! |
| 發表時間:2008-01-30 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留個cM喇,,唔該 |
2008 年 1 月 30 日 星期三  |
| 慘,,,一日..白白地過去 |
分類: 未分類 |
呢幾日學校都無乜功課俾我地做,,
有時真係覺得好悶!!
有時做project要分組,,
我地都會搞到由自己分變左老師分,,
D人又話自己分到,,
到頭來就唔分組...
今日一放學就衝左落去canteen度做project(簡單D黎講係趕project),,
搞完份野都差唔多4點半,,
出面又落緊雨,,
好彩個fd肯遮我過小巴站,,
如果唔係我實病到死死下(不過我本身都病病地)!! |
| 發表時間:2008-01-30 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留個cM喇,,唔該 |
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
| L.S.問卷,, 累死我喇 |
分類: 未分類 |
個份通識問卷,,
真係做到我就黎死!!
老師無端端叫我地設計一份問卷,,
好傷心呀!!
有冇搞錯呀,,
印完又話唔掂,,
又印又印,,
印左7次喇!!
重要面對面咁去做訪問,,
大娜娜50張呀,,
問都問到口乾喇!!
真係唔印好過印呀!!=(
大佬呀,,
做完問卷又要做口頭報告,,
又係要用腦,,
好辛苦嫁!!
個腦都逼爆喇!! |
| 發表時間:2008-01-26 04:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留個cM喇,,唔該 |
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
| 聲沙...聲沙 |
分類: 未分類 |
把聲由星期五沙到宜家呀,,,
好辛苦呀,,,
又唔想放錢出去睇醫生,,
搞到連聲都就黎出唔到!
重有,,
自已整左D白咖啡梳芙厘食,,
阿爸阿媽竟然讚我整得好好味呀!!
好開心呀... |
| 發表時間:2008-01-26 11:32 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 留個cM喇,,唔該 |
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|