*WiNk!e
選擇?!
2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


2008-02-08 分類: 未分類

又講!!!

今朝同屋企人去左沙田行,,

去到宜傢家私,,

我地就行行行,,

行,,

行...

買左好多野呀!!

阿爸又話呢個新年唔買野,,

最後又買左咁多野,,

真係唔去好過去!!

足足行左3粒鐘呀!!!

累死喇...

發表時間:2008-02-08 04:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   留個cM喇,,唔該
2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


2008-02-08 分類: 未分類

琴日去左同阿姨,表哥,家姐睇戲,,

雖然好好笑,,

但係我都冇笑到!!

睇完戲之後,,

就一齊食飯!!!

淨係食一碗湯飯,,

一隻小籠包,,

同兩條九吐魚,,

都飽到乜咁,,

阿姨話想去冒險樂園玩,,

但係又捻過已經9點幾,,

都係返屋企喇!!

返到屋企之後又見到部NDS,,

好想玩呀!!!

最後玩左半粒鐘!!

11點8喇!!

好累呀!!

達左上床就好快訓左喇!!

4點幾個時,,

個fd突然打俾我,,

聽左電話...

佢喊住咁同我講,,

「佢飛左我呀...」

我同佢傾左九個字島,,

我真係頂唔順,,

同佢講左88之後,,

我已經有咁快得咁快訓左喇!!

發表時間:2008-02-08 04:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   留個cM喇,,唔該
2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


2008-02-07 分類: 未分類

琴日去左行年宵,,

幾開心喇!!!

阿妹買左四份禮物送俾自己,,

不過要幫佢儸一個就勉強D喇!!!

七點幾,,

出到旺角之後,,

見到唔係好多人,,

就同阿媽講落去年宵市場到行...

返屋企之後,,成一點先訓!!!

發表時間:2008-02-07 11:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   留個cM喇,,唔該
2008 年 2 月 5 日  星期二   雨天


2008-02-05 分類: 未分類

頭先幫小玲姐姐打完份芝士蛋糕食譜,

用左30分鐘打!!

佢話聽日我上佢堂個時俾佢,,

佢魏左我好耐,,

我先肯幫佢打炸!!

 

今日返左學校練波,,

練練下又落雨,,

李思慧就話係canteen練,,

最慘既係,,

練完波之後要上去502搵人,,

好彩唔係我自己一個上去,,

重可以搭電梯上去,,

唔洗行樓梯!!

Riko陪左我上去,,

我緊係要陪返佢喇!!

我地去左7仔食野,,

之後就返左屋企喇!!

 

阿妹病得好犀利呀,,

我都冇見過佢咁辛苦!!

佢又咳到出血,,

又講唔到野...

希望佢快D好番!!

佢病左,,

屋企靜晒,,

好唔慣呀......

發表時間:2008-02-05 10:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   留個cM喇,,唔該
2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


2008-02-03 分類: 未分類

今日一開e-mail黎睇,,

第一個反應係...

想死..

我都好想知點解,,

點解放假都要返學校打排球,,,

想訓耐D都唔得!!

 

有時,,

覺得...

受左小小傷,,

好快就會冇事,,

但係倒頭來,,

先發覺,,

受傷受得最多個個係自已,,

曾經同自已講,,

「加油呀...」...

我知界手係冇用!!

但係我怕我一世都改唔到呢個習慣......

發表時間:2008-02-03 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   留個cM喇,,唔該
2008 年 1 月 30 日  星期三   雨天


家長日喇!! 分類: 未分類

2月2家長日喇,,

好驚老師係我背後講我壞話呀!!!

不過,,好彩個日我返小學個陸運會幫手,,

唔洗俾人鬧!!

發表時間:2008-01-30 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   留個cM喇,,唔該
2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天


慘,,,一日..白白地過去 分類: 未分類

呢幾日學校都無乜功課俾我地做,,

有時真係覺得好悶!!

有時做project要分組,,

我地都會搞到由自己分變左老師分,,

D人又話自己分到,,

到頭來就唔分組...

今日一放學就衝左落去canteen度做project(簡單D黎講係趕project),,

搞完份野都差唔多4點半,,

出面又落緊雨,,

好彩個fd肯遮我過小巴站,,

如果唔係我實病到死死下(不過我本身都病病地)!!

發表時間:2008-01-30 09:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   留個cM喇,,唔該
2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


L.S.問卷,, 累死我喇 分類: 未分類

個份通識問卷,,

真係做到我就黎死!!

老師無端端叫我地設計一份問卷,,

好傷心呀!!

有冇搞錯呀,,

印完又話唔掂,,

又印又印,,

印左7次喇!!

重要面對面咁去做訪問,,

大娜娜50張呀,,

問都問到口乾喇!!

真係唔印好過印呀!!=(

大佬呀,,

做完問卷又要做口頭報告,,

又係要用腦,,

好辛苦嫁!!

個腦都逼爆喇!!

發表時間:2008-01-26 04:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   留個cM喇,,唔該
2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


聲沙...聲沙 分類: 未分類

把聲由星期五沙到宜家呀,,,

好辛苦呀,,,

又唔想放錢出去睇醫生,,

搞到連聲都就黎出唔到!

 

重有,,

自已整左D白咖啡梳芙厘食,,

阿爸阿媽竟然讚我整得好好味呀!!

好開心呀...

發表時間:2008-01-26 11:32 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   留個cM喇,,唔該


LoVe_WiNkIe
暱稱: *Wink!e
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010-08-23
番黎喇
2008-07-24
去左沙灘呀`~#.,
2008-07-21
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 373
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed