今日係我地既 林s!r 既生日` 
我地好秘密咁進行生日party*)
^___________________________^
我地琴日就講定 k!ko 做生日card...;
佢琴日叫我地帶自己既 1張學生相 番學,, 
佢今日攞左個 [[ 生日card ]] 番黎!"?
佢將我地全部人既相stick左上去張 [[ 生日card ]] 到,,
再上番d色上去~
最尾,,個 [[ 生日card ]] 好靚 
^__________________________^
今日太Hap!!!了 
我唔知啊s!r其實知唔知我地為佢做既野...
但係呀s!r既即時反應係 o曬嘴..... 嘻嘻* 好Q呀,呀s!r
^________________________________^
p.S.// f0rm 2的1年,,希望可以開開心心咁過
林s!r,,生日快樂,,be hap!!!! 牙~ >v<`` 嘻嘻 pppp.SS" 林s!r好like搞gag,,and爆好笑的
pppppppp.SSSS;; m!ss同啊s!r都n好人,,從不會鬧人的說!! +v+\\