| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 原來我老豆老母係kai |
分類: 未分類 |

我今曰終於發現.....照顧左我12年ge老豆老母.........................................係kai
天丫!!!

今朝
我同老豆老母食早餐
食完早餐
我哋去'萬寧'睇野
見到一支電動牙刷幾'平'
就話買
跟住我就擇色
我擇左支紫色(我鐘意紫色)
擇完之後
就攞左個籃
將d野放個籃
我就伶住個籃
行左陣
就去埋單
丫媽唔知仲咩
走左'OK'[其實走左老]
老豆話[我唔買,叫你丫媽買]
我話[丫媽去左'OK'!!]
老豆話[叫你丫媽買!!!]
我話[大老,而加點先]o左嘴
老豆話[放低d野走,我係唔買!!]
我就放低d野走 (超樣衰,超無奈and超kai)

好year!!!!!
中國女排win左意大利
|
| 發表時間:2008-06-29 11:11 PM |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 66 | »
|