今日原本好開心嫁!
但係返到屋企之後真係好惱!
我返到家已經好累嫁喇!
我呀哥已經唔洗返學嫁喇!佢…
爸爸叫打電話呀,之後我話想用近果個電話喇!
哥就話,無電呀!
之後我叫佢打,佢又唔肯打喎!
咩都我做!好辛苦呀!
邊有呀哥要個妹就嫁!
佢…真係好黑人憎呀!
我惱死佢呀,都唔及我呀爸,佢自已係到打機都唔打電話啤媽!
自已係到玩,要媽辛苦,媽做咁多工,佢呢!
真係惱死喇!
我聽日就會死嫁喇!
我真忍受唔住我呀哥呀!
朋友來已經搞到我死死下嫁喇!
家下又要我就佢…
點解!
呀哥可以咁開心…但係我呢?
返到家又要啤電腦玩…
我真好想死呀…
我決定做我從來唔做的野,就係cut手!
卡超!佢唔錫我,我都唔會錫自已!
死就死喇!
放棄,呀哥累我喊左好多次喇…
唔想再辛苦!
|