|
|
★10.4
蕉早勁炆-,-跟住勁早出左去.糸到on99煲煙冇野做.
之後去搵培狗x2.整<9大鬼> -_-哈哈 正!!!
之後洛元朗.唱左陣k就返左屋企.
訓到12點幾..咁岩起身.  bb泥左.
✿通通都可再見.但承諾可再聽*什麼可不變色?
絕對貪玩 喜愛浪漫 愛小小野蠻xd.
★10.5
又勁早被趕走>,<  1叫就醒.真乖;P同  bb去元廣食野.
之後又食m記.影貼紙相.12:40搵 豆豆豬 陪佢食lunch.
去左夢工房. 好鬼死可愛架姐豆豆蠢菇 (K) hehe:$
hea.....找媽媽..搵返  bb去食心太軟.yummy:P回家:)
由我去決定誰 才應該在我心中擁有位置♥
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 80 | »
|