LollipopMan
暱稱: Mancy
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
久違了xd
FOREVER
OMG =0=
Thank you !
人...
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (226)
生平事跡&愛情回憶 (51)
包羅萬有^^ (13)
最單純既史跡 (38)
棒迷ge歷史 (25)
感人肺腑既無聊話 (9)
未分類 (83)
好友名單
每月文章
2009 年 3 月 10 日  星期二   寒冷


2009-03-10 開心 分類: 包羅萬有^^

今日係我生日^^

好好好多謝同我講生日快樂既人

仲有送我生日禮物既=]

Thank you

 

===早會===

今日一返到班房冇耐

1A就唱生日歌^^都唔知係咪肥晴一早夾埋XP

仲要我祈禱= =

不過都OK啦,,,至小有開心既感覺^^

多謝1A送上既祝福!!!

===小息===

===lunch time===

我同肥晴去左攞生日蛋糕

返到1A,,,呵呵

有D尷尬 -.-

===午膳===

隊長真係願成左我9个願望^^

===red cross===

步操牙!!!

隻腳都麻埋= =

===after red cross===

佢地好好咁係小食部到 同我再慶祝^^

多謝

===after school===

我地好high咁走左

===now===

佢地提番訓導果件事

心情又down番曬

唉唉唉

爆左既話一定死得

X_X   >_<   X_X

=== ===

樣衰鬼,,,仲咩唔理我喎

成日到忽冷忽熱

都唔知點解鍾意親果D都咁鬼cool

仲要个个都係"少女殺手"!!!

愛情很煩哩

=== ===

今日開頭係真係好開心

但係我愈唸愈煩

為了他,,,為了訓導

很煩哩 >_<

=== ===

thank you for everyone

i think you will have a good boy friend or girl friend

you should take care of her/him !




訪客留言 (返回 LollipopMan 的日誌)


lollipopyan 於 2009-03-15 04:24 PM 發表:
 吾好意思牙
 咁遲先黎cm
 宜家我黎la
 係咪好開心呢!?
 =  =
 c0mMeNT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sophieli520 於 2009-03-14 08:30 PM 發表:
      我都覺得愛情果方面好煩!! 
       祝你生日快樂呀!!^^
  
       
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Pebble 於 2009-03-13 09:30 PM 發表:
 唔好意思
咁耐先上黎cm俾你
不過...都攞到2
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PPanson 於 2009-03-11 06:38 PM 發表:
第1 !
 唔知留咩好=]
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 簡簡單單就好啦^^
THZ~
Posted at 2009-03-11 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]