今日係驗收既日子` 總算叫鬆一口氣
半放棄!?? 我都唔知...
放棄我應該唔會` 話曬都係我既興趣嘛
或姐我係充滿住lee份熱血` 但係冇盡力掛...^^
點都好啦` 都要多謝莊同天
多謝佢地既容忍` 鼓勵` 包容
容忍我笨手笨腳
鼓勵我唔好放棄` 搵番自信
包容我時好時壞既脾氣
THANK YOU !!!
雖然唔叫做好開心` 不過lee幾日都算過得好充實 XP