| «‹ December 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
| =,= |
分類: 最單純既史跡 |
今日終於考完試拉
但係都唔可以好好咁玩,,
Y ~~?
因為派卷一樣會死丫
今日放學去左SGM聚會
成組得我一個冇做過野咁濟
佢地起上面煮野
我起2樓拍片
最後玩遊戲戈陣都OK拉
唔算太悶
就黎消防CAMP同SPORTSDAY
好多野搞
希望2A班嘩鬼識得自律同合作
咁先開心架嘛係咪?哈哈哈XD
CM
|
|
|
Pebble 於 2009-10-30 08:57 PM 發表:
|
|
|
好期待去消防Camp 喲~~ -V- CoMmEnT...=]
|
|
|
c0mment唷;> 我地聽日先考完呀 真想爆粗鬧學校
|
|