| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
HELLO!
| 2006 年 5 月 1 日 星期一 |
 | |
哈哈=V=  |
唉!!!聽日又要番學喇=^=//今日同mama出左去行街...買左d
好good既food食"之後就買左我最中意既GaMe碟正!!!!!!!呀哈
哈...跟住本身想買隻番學鞋嫁幾靚但係唔值果個價所以都冇買到
...mama本身想送對All Star鞋比我但我話唔要..T^TE+有D後悔
天..不過算啦我買左隻GAme碟都唔多會出街;;;所以E+連買33既興
趣都冇左...真快,,,今日行行下去到1個我細個成日去既商場今日去番
見倒d衫勁型勁靚...出面冇得買實唔會同人撞衫但冇興趣買所以都係
算數1路行個心就係諗住個遊戲哈哈...仲有果到d袋都好靚★◆
|
|
刊登時間︰2006-05-01 09:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
玲ling 於 2006-05-10 10:23 AM 發表:
口喜*小琪..玲ling好耐右冇泥呢到啦..金日冇番到.. 你係咪好掛住我呢/..喉嚨好痛亞...=0=吾知係咪食左個m(幾) 呢//?圖片換左好得意..不過薯頭係咪都中意呢個公仔 家...有好消息...諾諾搵番啦..我覺得呢..佢好似知我 係邊到番學金..係果到等我接佢番去..哈哈..好happy* 佢呢2日係咁教教..佢係出面一定冇得點教教啦..食都吾知有冇啦 ..教教好難講...bibi*我要好好照顧佢...
|
|