"KIDATE*
* KERORO
Loser
暱稱: `◆小琪 *
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HAPPY DAY
`` HE~hE
+++ 希望在明天 +++
<<< 暑假 ...
啦啦啦....
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 17
今日人氣: 2
累積人氣: 1355
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                                                                      HELLO!                                                                                                                  
   
2006 年 5 月 1 日  星期一 雨天
哈哈=V= 疑惑

唉!!!聽日又要番學喇=^=//今日同mama出左去行街...買左d

好good既food食"之後就買左我最中意既GaMe碟正!!!!!!!呀哈

哈...跟住本身想買隻番學鞋嫁幾靚但係唔值果個價所以都冇買到

...mama本身想送對All Star鞋比我但我話唔要..T^TE+有D後悔

天..不過算啦我買左隻GAme碟都唔多會出街;;;所以E+連買33既興

趣都冇左...真快,,,今日行行下去到1個我細個成日去既商場今日去番

見倒d衫勁型勁靚...出面冇得買實唔會同人撞衫但冇興趣買所以都係

算數1路行個心就係諗住個遊戲哈哈...仲有果到d袋都好靚★◆

刊登時間︰2006-05-01 09:43 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

         

        
 
                                                      
 

                             

       

             

 

                    

                               

 






訪客留言 (返回 Loser 的日誌)


玲ling 於 2006-05-10 10:23 AM 發表:

口喜*小琪..玲ling好耐右冇泥呢到啦..金日冇番到..

你係咪好掛住我呢/..喉嚨好痛亞...=0=吾知係咪食左個m(幾)

呢//?圖片換左好得意..不過薯頭係咪都中意呢個公仔

家...有好消息...諾諾搵番啦..我覺得呢..佢好似知我

係邊到番學金..係果到等我接佢番去..哈哈..好happy*

佢呢2日係咁教教..佢係出面一定冇得點教教啦..食都吾知有冇啦

..教教好難講...bibi*我要好好照顧佢...

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]