今日.. 去左 小學舊生會 搞既bbq 見返小學d Miss 阿sir 佢地個個話...高左 瘦左. 心諗. 我以前好肥 咩?? 瘦左瘦左= = 今日 12點..出左食左個lunch 踢左 陣波. 睇左 一陣 人地 打籃球 咁樣就 3點. 跟住 入小學 報到. 之後 去左小欖個到 bbq 去到先 得5點.. 燒牙燒 燒牙燒.. 走lu....8點半. 我地坐車...去到荃灣.9點鐘. 跟住 去左網吧. 打到11點 食左個m記 返歸 12點啦..