日記重開...
2008 年 11 月 22 日  星期六   晴天


悶.攰,慘情的 分類: 未分類

0720到了

在邦家下傾左陣電話

收左線先知邦媽係我的後面..

好采無爆粗'

我無了本手機雜誌,

同范賤撞左~

chem兩堂..

好精神咁上堂

math

啱啱打中上堂

就話落去打針嘞,

娟娟同我一齊打

但係好快攪掂,

番左上去,派左卷...

差得好離譜''

eng

做Corr

phy

好悶..又吾係好明咁

所以我就..瞓著左3/4堂

Chin

口試

lunch,,,,

reading

已經係半睡狀態

bio兩堂

真係悶到pk

瞓左.....

又話去做實驗,嘈醒左.

去到lap到都瞓左陣

混亂混亂.

放學了

邦又要去C -POWER

极度吾中意囉!

同娟娟,紙巾,蕭樂,肥文

借完書行左落山

去左新达許留山食野

佢地都走lu

同肥文行番太和

同肥文係到傾計

好多野次次都講吾晒,

所以係佢屋企留下兜左4~5個圈''

1820佢番屋企lu

我1840都番到..

 

sor,,真係好攰,要瞓覺了,明早再找妳






訪客留言 (返回 LouisFok 的日誌)


hukabi93 於 2008-11-23 07:23 PM 發表:
 comment for you ,, 要回喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hukabi93 於 2008-11-23 07:23 PM 發表:
 comment for you ,, 要回喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BeStwInGWinG 於 2008-11-23 04:42 PM 發表:
多+一個CM仔``
CoMmEnT``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k199344 於 2008-11-23 12:48 AM 發表:
上堂唔想聽書咪做自己野囉-v-
自己溫書好過冇野做訓丫""
考得唔好佢又嘈- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BeStwInGWinG 於 2008-11-22 05:59 PM 發表:
CoMmEnT``
多休息一點吧! =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





LouisFok
暱稱: Louis Fok
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
無理取鬧
冬至
上年 第二天
無題
F.4 第一次試 日5
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 586
留言總數: 328
今日人氣: 1
累積人氣: 18222