2008 年 11 月 22 日 星期六  |
| 悶.攰,慘情的 |
分類: 未分類 |
0720到了
在邦家下傾左陣電話
收左線先知邦媽係我的後面..
好采無爆粗'
我無了本手機雜誌,
同范賤撞左~
chem兩堂..
好精神咁上堂
math
啱啱打中上堂
就話落去打針嘞,
娟娟同我一齊打
但係好快攪掂,
番左上去,派左卷...
差得好離譜''
eng
做Corr
phy
好悶..又吾係好明咁
所以我就..瞓著左3/4堂
Chin
口試
lunch,,,,
reading
已經係半睡狀態
bio兩堂
真係悶到pk
瞓左.....
又話去做實驗,嘈醒左.
去到lap到都瞓左陣
混亂混亂.
放學了
邦又要去C -POWER
极度吾中意囉!
同娟娟,紙巾,蕭樂,肥文
借完書行左落山
去左新达許留山食野
佢地都走lu
同肥文行番太和
同肥文係到傾計
好多野次次都講吾晒,
所以係佢屋企留下兜左4~5個圈''
1820佢番屋企lu
我1840都番到..
sor,,真係好攰,要瞓覺了,明早再找妳
|
|
|
上堂唔想聽書咪做自己野囉-v- 自己溫書好過冇野做訓丫"" 考得唔好佢又嘈- -"
|
|
| «‹ March 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|