2007 年 12 月 20 日 星期四  |
| 聖誕假 攰 |
分類: 未分類 |
今日
好早返
見到彪彪
開party
食野

挽遊戲


跟著去禮堂
ok啦
11點半放
成班去左
lin野倒
跟著挽killer
同蔣挽結他
2點幾倒
同rockman
流星走
流星同我
返大中
葉駿
搵我
去食野
我既新歡啊XD

正~
流星
食完
急急腳走''
3點返到
要輔晒
成間屋
超攰...
6點倒
俾返啲野
葉駿
同佢地
去左M記
我7點倒
返到''
7點半
去左运头
本來諗著...T^
算啦.~
去搵阿娟
搵埋羅詠
係运头
hae左陣
返大中
影相
整左好耐
9點半
去食野
十點2返倒
|
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
| 佢挽晒喎''' |
分類: 未分類 |
今朝
落雨...
陳麟打黎
ok一齊
搭的~
佢搭8
先落到''
第一堂
Math
做TSA
ae...
ok啦
CHIS
做科改正
同做番啲
中史作業_
V.A.
都ok悶啊
界野~
中文x2
默書
okok
俾功課
听啲
古老十八代
既歌|
勁識唱喎*
lunch
搵rockman啊
eng
抄野
今日
德育啊
早知唔帶
件既野啦~
:邊个煮野食
哦.
放學
rockman
俾白骨精留
默書
alk
今日有人黎
試鏡
十幾个去左
我睇左一陣
走左.
國寶勁煩
5點倒
rockman
走得lu^
落去搵老趙
攞電話
但係佢
死左去邊啊~
佢開會
5點3倒開完
佢話等等
ok~
等....
等左9个字啊
佢係倒煲電話
都唔理下'
出邊有人等緊佢
肥文
都攬點啦
最後搵左
miz陳倩欣
走lu
戈陣
~6點~*
同rockman
搭的返去
6點4倒
返到- |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 293 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|