今日...去咗海洋公園﹏'''9點30分出門
今日...都係婷婷要走既一日>.<'''(佢都有去海洋公園)
今日好熱...熱死我...海洋公園好多人
要等好耐先玩到...
同瑩瑩玩咗三次咗跳樓機!!!
好好玩......但真係好好好驚﹏'''
好唔捨得婷婷...識咗7年啦!!
佢對我好好...係7年當中成日出現在我
生活之中既人...我已經習慣了有你在生活上成日
出現既人了﹏'''
但...現在你要走了'''
唔係再會在我生活中出現既人了>.<'''
我真的係唔捨得...
你是其中一個﹏'''
我會唔捨得你走'''
會在廁所偷偷因為你既走...
而哭...一陣
今日...約咗ZOEY去新北江11點﹏'''
今次佢竟然可以早過我係新北江^.^'''
真難得LA!!!
ZOEY要去駁髮'''想叫我去同佢一齊
等到12點先開鋪(駁髮果間野﹏''')
等咗成一小時...等死我=.='''
ZOEY駁側邊(因為佢之前剪咗髮...
但側邊就剪得好短...所以就想駁側邊啦﹏''')
佢駁完後...我都駁咗小小
係後面...係金啡色﹏'''但駁完等如冇駁
睇唔到...因為我叫佢唔好駁得咁明顯
所以咪睇唔到...>.<'''
ZOEY係咁話個頭剪得好衰...係ZOEY下面'''
但我又唔係好覺得...我覺得幾好...幾靚^.^'''
今日﹏'''去咗大澳...
1點出門...去到東涌轉車﹏'''等果班車等咗好耐=.='''
等咗大約20分鐘-.-'熱燃死我>.<'''
咁都算啦...到搭車果時﹏'''冇位座...要企係度
佢(車)係又上山又落山﹏'''e我因為企係度所以搞到我好似玩過山車咁
又上又落>.<'''
去到大澳...食咗d小食...
去搭一間小船(座得十幾個人果d)
去睇海豚去睇吓d棚屋﹏'''
點知真係比我睇到海豚...好Q^.^'''
有相比你睇(但好細>.<)
同麻影咗D景...(影得都唔錯嫁!!!)