| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
| F.D |
對比你寫呢個問卷既人既印象:[5個]
[玩得 ]
[夠潮 ]
[唔盼嘢 ]
[夠真 ]
[謙虛 ]
````````
你覺得其他人對你既印象:[5個]
[玩得 ]
[好串 ]
[夠真 ]
[好洩 ]
[好勝 ]
````````
鐘意D FD既個性:[5個]
[玩得 ]
[夠潮 ]
[唔盼嘢 ]
[謙虛 ]
[夠真 ]
````````
最憎既人既個性:[5個]
[盼嘢 ]
[唔玩得 ]
[麻煩 ]
[長氣 ]
[好串 ]
呢d只係呀茄叫我填嫁咋!!即係第一段係講佢!!
|
| 刊登時間︰2006-07-12 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 23 日 星期五  |
| 考完試喇!!! |
Yeah!!
今日終於考完試 lu~
Happy!!Happy!!Happy!!Happy!!
之後就可以盡情咁玩
盡情咁Din
同埋盡情咁痴線.....
lunch.番完音樂劇之後
竟然喺馬路見到佢 (至於佢係邊個,我唸蚯蚓同呀茄都應該知,佢就係Cheuk Yin)
我地大家say咗個hi之後
我地估唔到「馬路旁碰著他/她」........
|
| 刊登時間︰2006-06-24 07:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|