cursorshelp "相簿﹢→ http://photo.qooza.hk/LoveMaurice 〞 ぷ '﹢°° ╮愛﹎有嗎..!?|] //` 〃 寫日記 Q00ZA 論壇 登入 登出

« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

2009-01-09

2009 年 1 月 9 日  星期五

今日星期五..聽日終於放假唔駛放學

放學就等埋星去買打邊爐d野

等左成9個字佢先落黎..

賢星同我返屋企拎返d野..就去搵返ivy等人啦

分左3班人

亨 i肥 賢 星 我就去用埋剩低既錢

是但買d野食..點知去到朗屏扭卡0v0

扭左個非常好食拉麵同香口膠燈+紅外線燈

2蚊1次..之後買左4條唔之乜野味既腸仔食..

1人1條...d汁好好味: )

最後只係買左一炸菜..0_0

搭的士去雪姐屋企啦*

第1次同貓咀出街..

原來佢都好易相處..又玩得埋喎.. : )

一去到就見到佢地到哂啦

重玩緊數字球...笑死: )

王晶又除鞋跑圈啦...xD

重有好多個都輸左..得幾個冇輸到..(當然我冇輸啦:D )

之後呀賢比亨唔小心撞到

亨撞到自己個頭起左層樓,,

賢爆左眼角...即刻入左屋到止血..

銘雪叫左乜野恆黎幫手止血...

之前重要跳埋線...

不過雪爸整返好左..

祈禱希望賢冇事啦..最重要係唔好有(痕)留低..

跟著就打邊爐啦..

幫賢夾d野食..ivy夾d(美食)比星食...慘..(尤魚丸....?)

食完一齊出左去又玩過

玩左好多唔同既遊戲...好多都冇聽過+_+''

之後健同欣走左先,,

大輸家ivy..哈...我地都係想你減減肥渣...我地出自好心架..

雪弟笑死...無啦啦話ivy肥婆...xD

我地真係冇教佢咁講...: )

佢重話唔鐘意肥婆...哈..

ivy話抱佢...佢就話唔要肥婆抱......xD

公園個地下好q滑...v_v

原來卓螢好茅....我地話捉著ivy...比佢掂佢...

佢景然捉返我地 0v0'

跟著又唔小心趺左...我同賢就行過去睇下佢有冇事..

行到過去..佢就即刻起身掂左我地..xD

之後玩左好耐..雪弟整到鉻雪傷左..

又入左屋療傷..之後玩789飲酒...

第1次飲咁多酒..wingwing地...不過冇醉到: )好清醒既

重有葡萄酒+可樂....飲落去冇乜野...飲完有小小臭味...v_v

飲哂之後星雪亨去買過

跟著有警察入黎..話唔好咁大聲

都冇乜野既

我喉嚨痛就唔玩789啦

因為我本身已經痛痛地..重要打埋邊爐..就..

睇佢地玩左一陣..我就要走啦..

原路一架的士都冇...行左上西鐵上面諗著行果去對面...

點知關左門...又要行過第2條路..慘..

返到屋企就換衫睡左啦..朝早先沖返涼..

因為真係好wing...

ivy聽日打過黎..

話貓咀真係貓左啦

呀賢都好似係..

我地終於成功對淋貓咀啦...哈

等考埋試我地再出過黎一齊玩啦 : )

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 40 | »

人氣:1803