今日星期五..聽日終於放假唔駛放學
放學就等埋星去買打邊爐d野
等左成9個字佢先落黎..
賢星同我返屋企拎返d野..就去搵返ivy等人啦
分左3班人
亨 i肥 賢 星 我就去用埋剩低既錢
是但買d野食..點知去到朗屏扭卡0v0
扭左個非常好食拉麵同香口膠燈+紅外線燈
2蚊1次..之後買左4條唔之乜野味既腸仔食..
1人1條...d汁好好味: )
最後只係買左一炸菜..0_0
搭的士去雪姐屋企啦*
第1次同貓咀出街..
原來佢都好易相處..又玩得埋喎.. : )
一去到就見到佢地到哂啦
重玩緊數字球...笑死: )
王晶又除鞋跑圈啦...xD
重有好多個都輸左..得幾個冇輸到..(當然我冇輸啦:D )
之後呀賢比亨唔小心撞到
亨撞到自己個頭起左層樓,,
賢爆左眼角...即刻入左屋到止血..
銘雪叫左乜野恆黎幫手止血...
之前重要跳埋線...
不過雪爸整返好左..
祈禱希望賢冇事啦..最重要係唔好有(痕)留低..
跟著就打邊爐啦..
幫賢夾d野食..ivy夾d(美食)比星食...慘..(尤魚丸....?)
食完一齊出左去又玩過
玩左好多唔同既遊戲...好多都冇聽過+_+''
之後健同欣走左先,,
大輸家ivy..哈...我地都係想你減減肥渣...我地出自好心架..
雪弟笑死...無啦啦話ivy肥婆...xD
我地真係冇教佢咁講...: )
佢重話唔鐘意肥婆...哈..
ivy話抱佢...佢就話唔要肥婆抱......xD
公園個地下好q滑...v_v
原來卓螢好茅....我地話捉著ivy...比佢掂佢...
佢景然捉返我地 0v0'
跟著又唔小心趺左...我同賢就行過去睇下佢有冇事..
行到過去..佢就即刻起身掂左我地..xD
之後玩左好耐..雪弟整到鉻雪傷左..
又入左屋療傷..之後玩789飲酒...
第1次飲咁多酒..wingwing地...不過冇醉到: )好清醒既
重有葡萄酒+可樂....飲落去冇乜野...飲完有小小臭味...v_v
飲哂之後星雪亨去買過
跟著有警察入黎..話唔好咁大聲
都冇乜野既
我喉嚨痛就唔玩789啦
因為我本身已經痛痛地..重要打埋邊爐..就..
睇佢地玩左一陣..我就要走啦..
原路一架的士都冇...行左上西鐵上面諗著行果去對面...
點知關左門...又要行過第2條路..慘..
返到屋企就換衫睡左啦..朝早先沖返涼..
因為真係好wing...
ivy聽日打過黎..
話貓咀真係貓左啦
呀賢都好似係..
我地終於成功對淋貓咀啦...哈
等考埋試我地再出過黎一齊玩啦 : )
|