||°°*RaiN>>日記簿╭┘
今日真係好呀!!唔洗補課...不過要去義工服務呀!!我去左秦石村協康會做服務!!我跟個細路仔....佢都幾令仔嫁喎....6歲~叫做卓文呀!!放左學我就同rina,,carmen去buy野食去camp...星期一我會去camp...好happy呀!!之前電腦就神左既....今日正電腦個個人黎左正好返部電腦...正!又有我玩~!!
The End
今日係班際音樂比賽呀!!我係6a班既...但係唔知點解6b班d人喊哂...都唔知做咩~以為佢地係博同情...點知,原來佢地個班主任教埋咁年就唔教喇...唔怪得佢地喊左咁耐喇/.\佢足喊完在喊...到佢地唱個陣佢地唱得好好...佢地冇攞到最完美歌聲獎,佢地都攞到最團結獎呀!!*唉~*攞唔到獎...好慘呀>_<