| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 3 日 星期四  |
| 2008-07-03 |
分類: 未分類 |
今日好無聊啊!晨咁早就起左身,真係覺得自己好可憐啊!琴日個集向世界出發既最後的裹腳村,超好睇啊!鞋又靚,佢地d婆婆仲識得自己整添,
超勁囉!我真係想去六一村睇下佢地d小腳有幾小啊!係電視到睇真係比一般人小,實在太cute啦!聽日返一日學,不過係返個半鐘,雖然係悶d,不過都好過留係屋企啊!返完學之後,我地又冒險樂園玩啦!今次,我要打爆哂所有機!
從此之後,每日我都會放一首歌既歌,去表達我now既心情,太多數都係日韓既歌詞,睇唔明唔緊要嫁!希望大家鐘意啦!不過都會放d新歌,同好好聽既歌俾大家,如果我搵到midi既話,直接播俾你地聽!
|
| 發表時間:2008-07-03 08:52 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
| 2008-07-02 |
分類: 未分類 |
之前,就唔記得左之前帳號個密碼,所以呢?就一直都冇去整返個,咁琴日有同學提起先記得喎!所以就開返個啦!
其實,我開黎都冇乜用既,我都係要黎放我個D明星相,所以我寫黎都冇乜用嫁!不過我班FD話寫寫下好好玩,而且仲可以話下人,都唔錯既!以後,就隔幾日寫一次啦!
琴日睇電視,見到裹小腳既女人個D鞋真係好靚啊!不過無理由為靚,搞到自己隻腳咁痛嫁!有機會,我都想買對黎留念啊!
|
| 發表時間:2008-07-02 04:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|