yo~
今日打八號呢;)
一開fb就發現左有好多人為八號而高興
李氏力場壞掉了嗎
話說今早媽媽叫醒我
佢話打八號風,吾洗甘早起身番工/學
但係佢五點半叫醒左我
同我講上述既野喎-3-
結果十一點幾落樓下飲茶
嘩真係多人到
好誇張 差吾多成層都係人
等到十二點幾先入到去食野;(
番到屋企就做野同溫書了
明天
中文 ► 背默曹劌論戰第二段
英文 ► 默vocab handout
► 今天本來要對的Set 1
數學 ► Classwork
Geog ► 可能要quiz plates
仲有冇呢@@??
個個都話今日八號無野做
點解我好似甘多野做架;(
好點了沒有
我很擔心呢
|