| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 12 日 星期日  |
| 辯論比賽 |
分類: pass... |
辯論比賽
昨日.
11/10係我第一次上台比賽.
雖然之前有做過台下發問.
但是今次講成4分鐘真係唔容易呀!
今次真係好多謝好多謝譚家昌.
因為他唔止幫我.仲幫小芹.我地要打比賽的人.
好釆.今次冇台下發問呀.如果唔係連台下發問的問題都係他諗.
今次比賽我地星期二先知.星期六就要比賽.
只有4日.
而且只有MISS徐.一個老師.
但是唔知點解.我地都覺得MISS教得唔好.覺得譚家昌仲教得好過個老師.
好釆呀.譚家昌幫我地.
他又幫我諗結辯稿.幫小芹諗主辯稿.諗主線.
我係星期四夜晚因為我唔識寫稿仲稿到4點唔訓.
但係他仲要幫我睇.有咩唔好.有咩錯.
結果星期五.因為我出在去吃飯搞到11.2點先返.打好份稿仲要他PRIN.幫我改.
結果明日先知道原來他昨日冇訓.
啊.真係辛苦他.
本身我地成組想請他食飯.點知他唔俾我地請.仲請番我地飲野.
結果冇人敢飲.我只能夠講他先係有風度的男人/仔.(因為他都唔係好老!)
睇下2A班D男仔.
就算係唔小心撞到他.就好似想殺他全家咁.
去到A班.個個男仔搵交喊.想死咁樣.
呀譚家昌你同他講唔該.他都話唔使呀!緊張的時候又安慰我地.又成日搞好D氣氛.
真係.如果A班D男仔有人1成的話我都唔會成日打他地啦!
雖然比賽結果輸在.
但是個個都話已經好好的啦!
而且昨日我地都開心.都冇因為輸在而好DOWN.
而且我啦.胡君.小芹都覺得呀譚家昌個D辯論的技術.諗法都好勁.
而且而家又未有老師教我地.真係希望下一次他都係到.學到好多野呀!
真係要買番D野送俾他.但是送咩好.唔該比D意見呀!
最後真係要講句[唔該晒呀!譚家昌!]
和唔該晒辯論的學姐學長.他地個個都超勁的!
今次好開心.希望下一次都一樣啦!最緊要係可以贏番次!
FORM小吉吉
|
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 127 | »
|