琴晚同ar媽嘈左餐,,我已經好唔据
今日番到屋企
攞左部電話出黎
超想屌人
臭老母炒過我部電話黎
知唔知我點解會知佢炒過我部電話呢
因為我明明睇到通話紀錄戈到4:55打左比某人
我就出去問佢,,已經好火,,but都用d好平靜既語氣問
我就問佢做咩打比我同學+炒我部電話
我勁無奈,,明明有電話紀錄,,唔通我電話有問題ar
戈陣又得你一個係屋企
唔係你唔通我ar
仲係到扮野,,超火
佢自己後尾仲自己講我炒過你全部野黎
我超想同佢嘈lor
無野ar,,炒過我d野仲係到扮咩ar
痴線+,,火死la