|
|
暱稱: ★×Lovely﹏小布甸♀❤ 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
忠社win左!!留個言la..  |
今日係10月4日,
係我10月第1次寫日記,
希望大家繼續支持la...
今日返到學校,
去開儲物櫃,
攞左D書出黎,
差唔多上英文課,
先記得未攞GM,
即係Gramma Ex,
最後同左老師講,
好彩老師心情好,
冇鬧我姐,kaka !!
到 lunch time la ,
好多人去小食部買野食,
所以我係1:00左右,
先去buy food 牙!!
放學既時侯,
男班長話留低温書,
本身有D唔想 ,
所以話有10個人温既話,
我就留低温,
結果夠10個,
所以咪留低温書lo..
温書既同時,
我地學校今日有足球比賽,
低級組係我既忠社win左,
好happy. ...>.<
但係唔知高級組點呢 ??
歡迎大家繼續收睇la. ......886>.<
|
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
有D happy la........  |
今日係9月30日,
係9月last day,
今日小晋開生日會 ,
好多人去左.........
大約有18個左右,
仲要比我見到仇家,
就係上次個果何份la,
我比面小晋,,,,,,,,
唔打佢住lo.........
但係3點我就閃左,
我去左邊呢 ???
就係去左.......
小學果個舊生會lo
但係好少人牙!
走果陣,竟然落雨,
所以係咁跑去石商,
跟着打電話比kaman,
佢話佢係石排街,
我咪即刻去lo.....
去到石排街,
我個仇人整喊kaman,
搞到我好嬲牙!
跟着重有激嬲我,
我咪打佢lo.....
佢激嬲左5個女仔,
佢去死la ..........
END>.<
歡迎下次收睇過 ,886!!
|
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
我既日記仔!留個言喎!  |
今次第五日寫小日記la.........我有2個日記板.....如果你係安柱生既話....你係e-class會find個呢個日記嫁...希望大家可以留個言la....thx......中間有幾日冇寫,真係sorry la..........好la....see下我個小日記la...
今日返到學校,
見到好多人返到班房,
幾驚我遲到牙 !
上中文堂既時候,
老師問左我地一個問題,
Are you ready??
你準備左個安柱學生未??
我見到老師好想喊 ,
搞到我都喊 .....
到 lunch time ,
我係學校食 ,
因1:00要去C52,
原來係do問卷,
做完就返番班房,
到英文堂既時候,
我做ERS既管理員,
雖然好忙 ,
但係我都好happy la ...
END>.<
歡迎下次收睇過 ,886^.^
|
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » | |