2007年6月9日,星期日 , ,
單戀佢*既12日
今日好開心呀!!! 今日又同惠君去靈修team啦!今日佢帶左我去令外一個地方去親近主.(其實都唔算親近主o既,應該係操練甜美日程.)個度真係好靚嫁!!有一個好大o既 場、遊樂場、跑步徑...... 不過今日熱到我嘔胃!!!連 都溶啦!!哈哈
個度仲有一個好大o既廁所,廁所裡面有一部好舒服o既冷氣!!oh my god!!!!咩地方黎嫁!!!如果你地得閒O既話,我可以帶你地去睇下嫁!! 我好樂意嫁^^ 我好想帶佢*去尼個咁令o既地方!!
然後去左學畫畫,今堂畫荔枝!!好令嫁!!
然後我係地鐵裡面見到一對有輕微弱智o既情侶,我唔係棋視佢地,而係覺得佢地好幸福!!    佢地唔單只唔棋視自己,反而仲好開心咁努力生存!!!我好慕羨佢地呀!!>.<
〡
﹀
今日總共發生左好多事!!見到好多好多好溫馨o既情侶.......一諗起情侶就.....就諗起.....就諗起你*啦!!!你*o既聲音、你*o既安全感,你*o既聲音令我溫暖;你*o既安全感令我好安全,完全感覺唔到有何危險......(雖然可能你地會覺得有D肉麻,但係都係發自我內 嫁!!) 
講起佢*就諗起琴日........
琴日我地玩水,俾林敏兒發現,根住俾曾狄章鬧!!!妖!又話唔鐘意我地個班,又要理!好煩呀!收啦!! <----
佢話放學之後搵佢喎!!咁未搵囉!又唔洗死o既!!!咁我地未上去佢個教員室搵佢囉!!(點不知上到5樓先發現5樓教員室隔離個班房係S.3. S.3唔緊要呀!!最緊要O既係佢*係S.3呀嗎!!!)根住我地見唔到曾狄章,SO我地問下D老師啦!!D老師話佢係S.3班課.
我聽到"S.3"我就好想搵個LON捐入去呀!!我蚊住嵐嵐叫佢同我一齊係出面等佢地!!點不知佢又唔很!!!   
我地一轉身,佢*就出班房.其實個一刻我好想立即攬住佢*或者時間停止(佢*望住我,我望住佢*)又 又    OH MY GOD!!!
|