其實.....我可以用咩表情or感覺望住你*??
單戀你o既第14日!
其實.....我係你心目中係一個點樣o既人??係唔係一個好樣衰o既一個女仔??其實我真係想知道你更多嫁??
我好想將我既初戀送俾你嫁!!(你地睇完之後,我好希望你地唔好四周環講ok!!拜託吧!!)唔知點解係尼個moment好想攬住你,因為我真真真真真真真係好好好好想你留係我身邊一個直咁陪伴住我.如果......有一日,你又有左一個比我靚、又比我好、 仲之好過我o既一個完美女仔o既話.我一定會祝你地幸福快樂.
今日又約左惠君去操甜美日程啦!!我地本來約左7:00,但係我6:30先起身!>.<又遲到啦!!不過惠君咁好人,我知佢一定唔會介意嫁!^^根住我好講咁飲左枝牛奶,(一路行一路飲)去到o既時候俾惠君見到我咀唇上面D牛奶!!! 尷尬死人啦>.<
根住小息我陪阿江詠彤落去食麵,根住我又見到佢*個背影!!雖然只係見度佢*個背影,但已經令我感覺到好大o既安全感啦!! 
放學去左搭小巴,突然之間後面有一個唔知乜野o既昆蟲!!!>.<當我驚o既時候,我又好不自然咁諗起你*啦!!!如果你*我身邊(坐係我隔離既話,我可能會攬住你*!)
|