2007年6月16日 熱到 都溶啦!!!=='
單戀你*o既第18日,同時又係逃避你*o既第18日!!!
今日我又同惠君親近主啦!^^
我地又去番上次我講好靚o既地方! 我真係好鐘意個度o既廁所呀!!有冷氣!又舒服!!!>.<!
我好想介紹俾你*同埋你地去呀!!我好希望可以同你*係個度一齊跑步! <--- 算吧啦!係冇可能發生嫁啦!!
呀!!!!!!!!考試o既日子快到啦!!!我其實溫都未溫!!! 如果我可以去你*屋企,同你*一齊溫畫、一齊食飯、一齊睇電視、一齊玩、一齊上網、一齊打我唔識玩o既 game、一齊返學、一齊放學、一齊放假......仲有呀!同你*一齊訓教呀!!! 
我好希望當我唔識做功課、當我唔識溫習、當我唔開心o既時候、當我開心o既時候、當我有困難o既時候、當我俾人蝦..... o既時候,你*可以係我身邊陪住我、同我一齊、保護我.....!!
可能因為琴日同D同學玩到好激,所以我今焦條頸好痛!!宜家仲痛緊呀!!! 其實....當我痛o既時候,我第一個人就係諗起你*啦!!!我宜家好想你*陪住我,安慰我!! 如果得o既話,我做咩都得!!!!!(要你*親口答應!)<----好希望啦!
喜歡你*, 純屬想喜歡你*.
我不祈求完全的得到你*.
就算到你* 還是得不到你*的心!!
<--係唔係好令呢!?
<--一樣咁令,緊係啦!我自己整姑喎!!
By:一個連你*睇都唔想睇,諗都唔想諗o既一個孤獨女生!!
|