2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


悶~ 分類:

朝早去左樓下間大排檔食早餐,
講起大排檔,唔好睇少佢呀,
D野都幾好味架!
之後上msn。

去左食車仔麵做lunch,
番歸畫畫( VA的 ),
跟住...好悶~~~
爸今日早放,
搞到我冇曬自由。

------------------------------------------------------------------

介紹一下︰

大家可以上聚星中文網

聚星可以睇書,

不過係簡體既,

香港個D書係冇既,

不過聚星入面D書都幾好睇。

我推介一下︰郭妮 , 米米拉

我通常都係睇佢地D書,

大家不妨上去睇下啦!

網︰ http://www.joustar.com/Default.aspx?tabid=66






訪客留言 (返回 Loving_sky 的日誌)


ck9820 於 2010-02-22 03:15 PM 發表:
I hope we will forever best friend,ok??=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

k
Posted at 2010-02-23 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



梁遠琳 於 2010-02-22 01:48 PM 發表:
聚星有繁體架!!!我想買>你煲晒未???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有繁體咩?!
想買咩呀?
煲曬邊本呀?
Posted at 2010-02-23 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FishBall_Yu 於 2010-02-21 10:41 PM 發表:
唔好打n年前既野得唔得呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

no..
但係我會打快D架啦
Posted at 2010-02-23 06:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ck9820 於 2010-02-20 07:49 PM 發表:
岩岩返到尼的是也=P
悶既話搵我啦=P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

k
Posted at 2010-02-21 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



stupid6a11 於 2010-02-20 02:20 PM 發表:
load 得勁慢…
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咁架啦~
Posted at 2010-02-20 04:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingki35 於 2010-02-20 12:33 PM 發表:
我又搶唔到香-.-
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx cm.
 
其實咩係搶唔到"香"呀..
Posted at 2010-02-20 04:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙程 於 2010-02-20 11:59 AM 發表:
c0mm3nT=]
我有上過好睇...
but買會好睇d...
我又冇錢...
唉..
又係一個字
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

問你呀哥未得lor...
Posted at 2010-02-20 03:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Loving_sky
暱稱: 霈
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
blog
你傻得彻彻底,我看得 ...
回來了
壓抑
禁錮...
每月文章
文章分類
全部 (184)
未分類 (3)
好友名單
日誌統計
文章總數: 184
留言總數: 499
今日人氣: 9
累積人氣: 9708
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed