2010 年 4 月 12 日 星期一  |
| 做戲 |
分類: |
今日中文堂要做角色扮演,係我地班我個組屈居第二,
FishBall個組贏左,佢地高過我地一分,
隻蚊竟然攞左最佳演員,丁-頁!
都係我地俾左個容易揮發出感情既角色俾佢姐,
咁就做佳演員?! 老師(天)冇眼呀!
FishBall個組俾人揀左出去同其他班比賽,
好細機會會贏到6B,因為D老師偏心6B。
佢地個組做西門豹,感情發揮得好,
但係同其他班鬥個震平均失左少少水準,
6B做魯迅,有大量爛gag成份,
最終老師當然選了6B,不過我地第二,
算不錯了,下次放膽做的話會更好。
|
網主回覆
thx Posted at 2010-05-12 12:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-05-11 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-05-10 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ya. Posted at 2010-05-10 04:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-05-10 04:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|