| «‹ June 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 17 日 星期四  |
| 2009-12-17 |
分類: 未分類 |
天日唔想丫,好撚悶....
嘻嘻...日日都係咁...
死得啦..反學唔似反學....
唉!!!!
金日好Q多人冇反...
(牙思啦..牙羊啦...牙志啦..老鼠啦....(仲有唔記得左)..)
唉...!!!!E排好Q悶...
想搵野搞下...唉!!!
不過都係唔好啦...
比面家姐佢地!!!
|
| 發表時間:2009-12-17 07:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
黑雞xdd` c0n(k)* 我冇佐您msn喔v3v 回我喔^__^
|
|