| «‹ June 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 2 日 星期五  |
| 2010-07-02 |
分類: 未分類 |
您而為俄有心放您飛機咩"
訓死左唔知丫MA....
怪叫俄唔辛苦咩"
辛苦都死下死下咁....
個頭痛都丫Ma都唔記得....唉"
唔系丫..而家先黎病..."
咁講一d都唔好受囉"....
電話又冇電....屌!
貓仔....您同俄講個d野您唔好唔記得丫..."
如果唔系...呵呵"
|
| 發表時間:2010-07-02 06:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|