| «‹ June 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 26 日 星期一  |
| 2010-07-26 |
分類: 未分類 |
星期6;;;
9點幾同腳芷仲有牙成上左去荃瀛搵丫亨;;;
去左食野;;跟住去左打左1陣機;;;
嘻嘻;;;10點幾...大老又打比俄...老豆又打比俄;;;
..叫俄出去令野;;又唔話比俄知令咩;;;
哇...北區果邊啵;;;唉....
跟住牙成個fd又黎;;;
嘻嘻;;;上左俄h0me;;;
俄屋企真系唔系人住個地方.....唉"
比佢地見到tim......
11幾走人....俄啦..牙平同牙成就答mtr:::
而牙亨同腳芷就.......-[]-"
呵呵".....
8點幾先反h0me...."
腳芷又黎左俄h0me....
跟住貓仔上左黎搵mE..."
同佢去左MK食野...."
跟住同佢搵俄牙Ma;;;
笑死俄囉;;;"
唉唉唉;;;e兩日足足冇訓過;;"
好似成3..4日冇訓過咁'''
http://photo.qooza.hk/album.php?user=Ls_201314&albumid=989869&page=2
|
| 發表時間:2010-07-26 12:59 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
呵呵":
thz....都9系好浦得啦...老了 Posted at 2010-07-26 02:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:) Posted at 2010-07-26 01:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|